طراحی وب سایت نمایندگان و کارگزاران بیمه

طراحی وب سایت نمایندگان و کارگزاران بیمه

طراحی وب سایت نمایندگان و کارگزاران بیمه

رقابت در صنعت بيمه ، شايد يکي از شديدترين رقابت ها در دنياي کنوني باشد.

اکثر مردم از تفاوت بين انواع بيمه ها و کيفيت ارائه شده توسط شرکت هاي بيمه اطلاعي ندارند . و چه بسا حتي شايد ندانند که فلان بيمه را مي توانند از شرکتي غير از شرکت فعلي با قيمتي ارزانتر و خدماتي بهتر تهيه کنند.

در اين فضاي رقابتي، داشتن وب سايت ، مي تواند اعتبار کارگزاري/نمايندگي شما را نزد مشتريانتان بسيار افزايش دهد.باعث مي شود که مشتريان بيشتر به شرکت شما اطمينان نمايند. و در برند سازي براي کارگزاري/نمايندگي شما بسيار تاثيرگذار است.

در ضمن داشتن وب سايت مي تواند به عنوان ستون فقراتي براي انجام انواع تبليغ ارزان قيمت اينترنتي ( همانند ايميل مارکتينگ ، دادن آگهي در سايتهاي تبليغاتي اينترنتي مانند وب سايت ايستگاه ، بهينه سازي وب سايت براي موتورهاي جستجو مانند گوگل و…) باشد.

برخي از ويژگي هاي مهم وب سايتهاي کارگزاران و نمايندگي هاي بيمه :

  1. معرفي کارگزاري / نمايندگي
  2. معرفي تاريخچه کارگزاري / نمايندگي
  3. معرفي هيئت مديره و مديران کارگزاري / نمايندگي و سوابق کاري آنها
  4. معرفي ماموريت کارگزاري / نمايندگي
  5. نمايش شماره تلفن و فکس واحد هاي مختلف کارگزاري / نمايندگي (مانند واحد فروش ، واحد مشاوره ، مدير عامل و … ) براي تماس مشتري
  6. امکان نمايش آدرس و تصوير کروکي آدرس شرکت
  7. معرفي دفاتر يا شعبات شرکت
  8. معرفي انواع بيمه ها همراه با مشخصات دقيق آنها
  9. امکان دسته بندي بيمه ها مانند بيمه اموال ، بيمه اشخاص ،بيمه مهندسي و مسئوليت ، بيمه آتش سوزي ، بيمه اتومبيل و …
  10. امکان جستجو خدمات بر اساس نام ، کد و کليد واژه توسط بازديد کننده وب سايت . که اين مورد براي شرکتهايي که تعداد خدمات متنوعي دارند بسيار مهم است.
  11. امکان استفاده از منوها براي دسته بندي کردن خدمات بيمه اي وساير مطالب موجود در وب سايت ، در جهت ايجاد دسترسي بهتر براي بازديد کنندگان
  12. امکان نمايش قيمت خدمات بيمه اي
  13. معرفي خدمات جديد بيمه اي شرکت به همراه ويژگي آنها و تصاوير گرافيکي زيبا
  14. معرفي سوابق پروژه هاي مختلف بيمه اي اجراء شده در سازمان هاي مختلف همراه با تصاوير زيبا و واقعي
  15. امکان پرينت گرفتن از اطلاعات خدمات بيمه اي توسط بينندگان وب سايت
  16. امکان ايميل کردن مطالب مربوط به خدمات بيمه توسط هر بازديد کننده ، براي دوستان و همکاران خود
  17. امکان ارائه مشاوره آنلاين بيمه اي
  18. امکان درج راهنماي پرداخت خسارت جهت آگهي دادن به مشتريان
  19. امکان قرار دادن فرم هاي پيشنهاد بيمه براي انواع بيمه در وب سايت
  20. امکان دانلود فرم هاي پيشنهاد بيمه توسط بينندگان وب سايت
  21. امکان دريافت اخبار بيمه اي ، بصورت خودکار ، از سايت هاي معتبر بيمه بااستفاده از تکنولوژي Rss و نمايش آنها در وب سايت
  22. امکان درج اخبار مرتبط با صنعت بيمه در وب سايت توسط مدير سايت
  23. امکان درج اخبار اقتصادي در وب سايت توسط مدير وب سايت
  24. امکان درج آخرين اخبار شرکت/نمايندگي خود توسط مدير وب سايت
  25. امکان عضويت در وب سايت براي مشتريان
  26. امکان ارسال ايميل هاي گروهي براي اعضاي وب سايت در جهت اطلاع رساني ( به عنوان مثال براي معرفي مزايا و تخفيفات يک طرح جديد بيمه اي)
  27. امکان ايجاد نظر سنجي در زمينه هاي مختلف ( مانند نظر سنجي راجع به کيفيت خدمات شرکت/نمايندگي ، نظر سنجي راجع به يک طرح جديد بيمه اي و مواردي از اين قبيل )
  28. معرفي شرکت ها و همکاراني که در ارتباط با بحث بيمه هستند مانند: مشاوران بيمه ، ارزيابان خسارت ، کارشناسان دادگستري ، تعميرگاه هاي خودرو ، امداد خودرو ها ، آمبولانس ها و ….
  29. معرفي نيروي انساني و توانايي هاي فني و علمي هر کدام از پرسنل به همراه رزومه آنها که مي تواند همراه با نمايش عکس پرسنل نيز باشد
  30. امکان ايجاد فرم هاي آنلاين براي ورود اطلاعات رزومه اي افراد در جهت جذب پرسنل جديد (که در اين مورد اطلاعات وارد شده توسط بازديد کنندگان وب سايت علاوه بر اينکه در پايگاه داده وب سايت شما درج مي شود ، باعث ارسال يک ايميل اتوماتيک به مسئول جذب پرسنل نيز مي گردد که اين ايميل نيز حاوي همان اطلاعات وارد شده مي باشد.)
  31. امکان ايجاد فرم هاي آنلاين براي ورود اطلاعات رزومه اي افراد در جهت جذب بازارياب (روش کار اين مورد هم مانند گزينه بالايي مي باشد.)
  32. نمايش نام تعدادي از مشتران مهم و کليدي که در جهت اعتماد سازي براي مشتريان فعلي بسيار اهميت دارد
  33. نمايش تعدادي از نظرات مثبت مشتريان قبلي که مي تواند همراه با رضايت نامه کتبي آنها در سربرگ خودشان باشد که اين مورد هم در جلب اطمينان مشتريان جديد بسيار موثر است .
  34. امکان درج مقالات فني درباره موضوع هاي بيمه اي ، که مي تواند نشاندهنده دانش فني بالاي شرکت شما باشد و در جلب نظر مشتريان جديد نيز بسيار روش مناسبي است.
  35. امکان انجام نظر سنجي از خوانندگان مقالات براي سنجش کيفيت هر مقاله (بر اساس يک نظر سنجي آماده شده توسط مدير وب سايت ) و نمايش نتيجه نظر سنجي در انتها يا ابتداي هر مقاله
  36. امکان تايپ مستقيم نظر هر خواننده و انتخاب همه نظرات يا پاره اي از نظرات توسط مدير سايت براي نمايش در انتهاي هر مقاله
  37. امکان نمايش تعداد دفعات بازديد هر مقاله توسط بينندگان وب سايت تا زمان کنوني
  38. اطلاع رساني به مشتريان در مورد سمينار ،همايش و يا گردهمايي هايي که در آينده نزديک قرار است در جهت معرفي و تبليغات و يا هر دليل ديگري برگزار کنيد.
  39. امکان ثبت نام آنلاين از افراد علاقمند براي شرکت در سمينار يا گردهمايي هاي آتي
  40. امکان درست کردن آرشيوي از سمينار ،همايش و يا گردهمايي هايي که درگذشته برگزار کرده ايد به همراه عکس هاي گرفته شده و همچنين نتايج بدست امده از هر مورد
  41. امکان نمايش نام و لينک آدرس وب سايتهاي مرتبط با موضوع کاري شرکت . ( به عنوان مثال وب سايت صنف مربوطه – و يا وب سايت يک انجمن مربوط به فعاليت هاي بيمه اي و …)
  42. و بسياري از امکانات ديگر که هر کدام مي تواند به زيبايي و کيفيت وب سايت شرکت شما بيفزايد.
  43. وب سايت هر شرکت ، در واقع ، کارت شناسايي آن شرکت است. دقت کنيد که شما هم حتما يکي داشته باشيد.

هزینه طراحی سایت انتشارات

هزینه ی طراحی سایت انتشارات و پیاده سازی آن بستگی به امکانات مورد نظر شما برای وب سایت خود دارد. تعرفه های طراحی سایت انتشارات شرکت طرح و پردازش دکو وبـــ، با توجه به زمان و ارزش کاری سنجیده شده و بصورت منصفانه ای ارائه می گردد.

برای اطلاع از هزینه و قیمت طراحی با اطلاعات تماس زیر ارتباط برقرار نمایید :

خط ویژه : ۰۳۱۳۴۳۶۸۹۷۵

آدرس ایمیل : info@decoweb.ir

با توجه به زمان بندی ها و مشغله های تیم فنی، در صورتی که پاسخی دریافت نکردید، می توانید با شماره همراه ۰۹۳۰۲۴۰۹۹۰۰ تماس بگیرید.


نماد اعتماد