تاثیر bold کردن کلمات بر سئو |

تاثیر bold کردن کلمات بر سئو

دسته: آموزش سئو , آموزش سئو , راهکارهای سئو , ریز نکته های سئو
یک دیدگاه
چهار شنبه - 29 جولای 2015

http://websima.com/wp-content/uploads/2013/11/keyword-bold-150x150.jpg

bold کردن کلمات کلیدی

همانطور که میدانید عوامل زیادی بر سئو یک مطلب موثر هستند و یکی از آنها bold کردن کلمات کلیدی در متن می باشد. بیشتر کارشناسان سئو معتقدند که تاثیر این عامل در مقابل موارد دیگری که کلمه کلیدی متن را تعیین میکنند بسیار کم است و حتی در بعضی مقالات اینترنتی می خوانیم که آن را بی اثر دانسته اند. البته استفاده صحیح از این تکنیک علاوه بر سئو، بر فهم بهتر مطالب توسط خواننده نیز موثر است. زیرا کاربر میتواند با یک نگاه گذرا بخش های اصلی متن و موضوع آن را درک کند.

تفاوت <b> و <strong>

در این میان و با توجه به دستورات کدنویسی HTML دو روش برای Bold کردن یک نوشته وجود دارد که در ظاهر تفاوتی با یکدیگر نمیکنند ولی کارشناسانی که این تکنیک را بر سئو متن موثر میدانند همواره تفاوتهایی را میان این دو در نظر میگیرند. مت کاتس در ویدئو اخیر خود بطور رسمی و در پاسخ به سوال یکی از کاربران گفت که از نظر روبات های گوگل تفاوتی میان تگ های <b> و <strong> وجود نداشته و هر دو به یک اندازه بر تشخیص کلمه کلیدی متن تاثیر گذارند.

با مشاهده این ویدئو دو نکته اساسی را باید در نظر داشته باشید تا استفاده درستی از bold کردن کلمات کلیدی در متن خود داشته باشید:

۱- صحبت مت کاتس بیش از هر چیز این نکته را به ما میگوید که bold کردن کلمات بر سئو مطلب و نحوه انتخاب کلمه کلیدی متن توسط روبات تاثیرگذار است، پس بهتر است با حفظ زیبایی و خوانایی متن از این تکنیک نیز بهره ببریم.

۲- استفاده از این تکنیک تنها راهی برای معرفی کلمه کلیدی متن به گوگل می باشد پس به کارگیری بیش از حد آن میتواند بی تاثیر بوده و یا حتی تاثیر منفی بر نتیجه کار شما بگذارد. پیشنهاد میکنیم که حداکثر سه عبارت کلیدی را در متن انتخاب کرده و bold کنید. همچنین تکرار عبارت در خط های بعدی یا پاراگراف های دیگر نیازی به برجسته کردن ندارد. بعنوان مثال یک عبارت مشخص را بیش از دوبار در یک متن bold نکنید.


نوشته شده توسط:مهرداد محمدی - 701 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 9
برچسب ها:
دیدگاه ها
صرف نظر از پاسخگویی
نماد اعتماد